Leisure & Social Media!

Is jouw voornemen ook om in het nieuwe jaar meer te genieten van je vrije tijd?
Grote kans dat je in die vrije tijd ook steeds vaker met social media te maken krijgt. In ieder geval ga je jouw belevingen zeker delen via de social media! Tijdens de eerste bijeenkomst van 2013 staat Social Media en leisure centraal.

De bijeenkomst vindt plaats op bij de Academie voor Toerisme van NHTV internationaal hoger onderwijs Breda. Hier worden de experts opgeleid om jouw vakantie of dagje uit perfect te laten verlopen maar vooral belevenisvol te maken.

Op 30 januari spreken Goof Lukken van NHTV en Marc Geboers en Sylvia van Gils van Libéma over de inzet van nieuwe media in de vrijetijdsbranche.

De vrijetijdsindustrie en social media

Goof neemt ons mee in de wereld van recreatie en toerisme. Hij laat nationale en internationale voorbeelden zien van de inzet van Social Media binnen deze branche. Waarom werd de Wizzarding World van Harry Potter in Universal Studios, binnen 48 uur het trending topic van de wereld? En van het creëerden van ‘’ je eigen online sprookje’’  tot de social CEO van Landal en de twiterende  Koe Wonnie.

Goof Lukken, docent Toeristisch en Recreatief werkveld NHTV, is al jarenlang een specialist op het gebied van marketing, communicatie en management in de vrijetijdsindustrie. Naast zijn docentschap bij NHTV is hij oprichter van het platform Vrijetijdskennis.nl. Jaarlijks publiceert hij als trendwatcher de VrijetijdsTrends.

Praktijkcases van het leisurebedrijf dat jaarlijks meer dan 5 miljoen gasten ontvangt; Libéma

Als één van de grootste leisure-concerns van Nederland ontvangt Libéma jaarlijks meer dan 5,1 miljoen gasten. De organisatie bestaat uit drie divisies; Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen. Libéma biedt een schat aan mogelijkheden voor het hele gezin, maar ook voor de zakelijke markt. Daarnaast organiseert Libéma jaarlijks diverse vakbeurzen en grote publieksevenementen. Libéma is onder meer eigenaar van Safaripark Beekse Bergen, Libéma Vakantieparken en Brabanthallen ’s-Hertogenbosch.

Zij tonen praktijkcases en staan zeker stil bij het succesvolle Facebookgame van Safaripark Beekse Bergen

De presentatie wordt verzorgd door Marc Geboers (eigenaar van Bureau Ziet ’ t scherp)  en manager Online communicatie en E-commerce bij Libéma & Sylvia van Gils. Zij is social media expert  bij Libema.

Programma:

19:00: deuren van de NHTV geopend: gratis koffie en thee van de NHTV!
19:30: Goof Lukken – Social Media & Vrijetijdsindustrie
20:15: Pauze
20:45: Marc Geboers & Sylvia van Gils -Libéma
21:30: Borrel

Zorg voor een opgeladen smartphone, iPad of andere mobiel toestel. Twitteren tijdens deze avond doe je met hashtag: #SMC076

Voor de volledigheid de details:
Event: Leisure & Social Media
Datum: Woensdag, 30 januari 2013 van 19:00 tot 22:15
Lokatie: NHTV – Hopmanstraat 1 – Breda

Registreren kan hier:

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door NHTV, Libéma & WijnenRijk.

About the Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *