[notification type=”attention”] LET OP: Helft van de kaarten is weg. Wacht dus niet te lang![/notification]

Eerstvolgend event:

Dinsdag 25 November 2014

Onderwerpen: van social media naar social business en social monitoring.

Spreker (van social media naar social business): Ernst Jan Bos (Demandagromarketing).
Spreker (social monitoring): Rob Oostdam (Mc-advisory).

Locatie: Blushuis.
Inschrijven: Eventbrite

Ernst Jan Bos vertelt ons deze avond dat social business niet om techniek draait maar om mensen. Herken de vragen die er leven, zowel intern bij een bedrijf als bij de doelgroep. Los deze vragen op en geef ze eigenlijk meer als dat ze verwachten. Toon en geef betrokkenheid en dan zullen er waardevolle relaties ontstaan. Geef de content die ze helpt en niet alleen die verkoopt.

Rob Oostdam is een vrije denker, met een bulk aan ervaring op Communicatie-gebied. Oude media, nieuwe media… Rob IS media. Met speels gemak legt hij nieuwe verbanden. Hij geeft, wat hij heeft. En, dat is – naast een enorme expertise – vooral passie. 100% passie, die hij sans gêne deelt. “What you see, is what you get!”, is het adagium bij Rob. Yet you get more. A lot more! In zijn huidige positie staat social media centraal. Centraal als kanaal om te komen tot nieuwe verbanden ter ondersteuning van innovatie op het vlak van nieuwe energie en social media.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Ernst Jan Bos, Demandagromarketing
20:00 uur – Pauze, zeepkist
20:15 uur – Spreker 2: Rob Oostdam, mc-advisory
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde


 

Dinsdag 14 Oktober 2014

Onderwerpen: video marketing en het activeren van fans met social media campagnes.

Spreker (video marketing): Rik de Fluiter (Fellermedia).
Spreker (activeren van fans met social media campagnes): Rob Peters (E-sites).

Locatie: Blushuis
Inschrijven: Schrijf je in via Eventbrite!

KantineBlushuis

Rik de Fluiter neemt ons mee in de wereld van online video. Dit is booming! Ook voor e-commerce, social media en online marketing neemt het belang van online video toe. Onderzoeken, artikelen en blogs onderschrijven de groei: video vergroot de betrokkenheid van de doelgroep bij je merk. Hierdoor gaan ze uiteindelijk eerder tot kopen over en spreken ze vaker over je merk. In ’t kort: is video het krachtigste middel voor gebruik in content marketing? Rik vertelt ons deze avond de ins en outs van video marketing. Hij werkt bij Feller Media die merken als ING, Sanoma, Twitter, AkzoNobel en Adobe bedienen.

Rob Peters is partner en account director bij E-sites. E-sites creëert websites, apps en online campagnes voor merken als Opel, Heineken, De Beijenkorf, Princess, Eneco en Ajax. Dit bureau is in 1999 opgericht in Breda met 4 medewerkers en inmiddels uitgegroeid naar vier vestigingen in binnen- en buitenland met meer dan 70 werknemers. Rob laat aan de hand van een aantal praktische cases zien hoe je social media campagnes inzet om meer mensen te bereiken, maar vooral ook aanzet tot actie. Hij deelt de do’s en dont’s. E-sites maakte o.a. een Facebook campagne voor Timex om marathonlopers over de hele wereld te activeren. En hij laat zien hoe Opel social media inzet om de Feijenoord fans te bereiken.