Helaas gaat de Social media bijeenkomst van dinsdag 15 december 2015 niet door.

 


 

SMC076 komt 20 oktober weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Op dinsdag 20 oktober staat SMC076 in het teken van social engagement en Periscope. Sprekers Martijn Baart en Maaike Gulden vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Eerstvolgend event:

Dinsdag 20 oktober 2015

Onderwerpen: Social engagament en een intoductie tot Periscope. Sprekers: Martijn Baart (Social engagement) en Maaike Gulden (Periscope)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Schrijf je in!

Martijn Baart

Werkend als Social Engagement Consultant voor Clockwork inspireert Martijn merken om betekenis te geven aan hun (social) communicatie. Het tijdperk van “gewoon doen” is voorbij. Door te kijken naar de customer journey van je klant staat social in het hart van de organisatie. De community die jij aan je merk verbindt en het social crm dat je opbouwt zijn goud waard! Maar gebruik je dit wel goed? Tijdens SMC076 zal Martijn je hier meer over vertellen, zodat je kunt checken of je op de goede weg bent.

Maaike Gulden

Maaike Gulden is social media-adviseur vanuit haar bedrijf The Marketing Factory. Daarnaast is ze gepassioneerd blogger, spreker en trainer. De afgelopen jaren heeft ze duizenden mensen socialmediawijs gemaakt en werkte voor bedrijven als Rabobank, Kamer van Koophandel, Werkspot, Zorgbelang Brabant en Avans Hogeschool.

Maaike: “Behalve Twitterfan ben ik momenteel ook Periscopeverslaafd. Het mooie van deze livestreaming app is dat je een kijkje kunt nemen over de hele wereld. In zes maanden tijd zijn er al vijftien miljoen gebruikers. Het succes van de app is de interactie, het is tweerichtingsverkeer. Je kunt een live video uitzenden en de kijkers kunnen interactie aangaan door middel van de chat of door hartjes te geven.” Tijdens SMC076 zal Maaike ingaan op de mogelijkheden van Periscope.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Martijn Baart
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Maaike Gulden
20:45 uur – Borrel 22:00 uur – Einde

SMC076 komt 16 juni weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Eerstvolgend event:

Dinsdag 16 juni 2015

Onderwerpen: Contentmarketing en free publicity Sprekers: Xaviera Ringeling (contentmarketing) en Stephanie Aukes (free publicity)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Schrijf je in!

Stephanie Aukes

Stephanie Aukes van Supastar-pr is free publicity coach, trainer en spreker. Zij leert ondernemers hoe zij free publicity kunnen krijgen op de radio, televisie, in kranten, magazines en blogs middels haar succesvolle PR-formule. Klanten van Stephanie verschijnen bij media als Pauw, Editie NL, Nieuwsuur, Telegraaf, Financieel Dagblad, BNR, AT5, Linda en VROUW Magazine. Free publicity draagt bij aan het vergroten van je naamsbekendheid en het sneller aantrekken van nieuwe klanten. www.supastar-pr.com

Xaviera Ringeling

Xaviera Ringeling is online specialist en contentstrateeg. Zette haar eerste stappen online in ’97 en bouwde van de weeromstuit direct een site. Is daar nooit meer mee gestopt, maar ging zich door de jaren heen steeds meer richten op de marketingkant van het web. Werkte o.a. voor SNS Bank, KPN en UWV, maar is inmiddels ondernemer. Hoofdredacteur van 9 online magazines, (content) consultant voor voornamelijk corporates. Kattenvrouwtje dat honden ook best kan verdragen.

Content: het schijnt koning te zijn, maar wat jij er nou aan hebt, hoe je het inzet voor je bedrijf en hoe goede content er eigenlijk uit moet zien, dat vertel ik je graag op 16 juni.

En ik verwacht ook wat van jou: welke vraag over bloggen, schrijven, marketing en/of communities wil jij graag beantwoord zien? Leg je vraag aan me voor op Twitter ( @contentgirl #smc076) en ik probeer het mee te nemen tijdens mijn verhaal.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Xaviera Ringeling
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Stephanie Aukes
20:45 uur – Borrel 22:00 uur – Einde


 

SMC076 komt 21 april weer bij elkaar!

Schrijf je hieronder GRATIS in!

Eerstvolgend event:

Dinsdag 21 April 2015

Onderwerpen: Geïntegreerde marketing en online strategie

Spreker: Mirjam Gootjes (geïntegreerde marketing) Spreker: Marjolein Poot (online strateeg)

Locatie: Blushuis. Gratis inschrijven:

Schrijf je in!

Mirjam Gootjes

“Mijn persoonlijke motto: It’s not WHAT you offer, it’s WHO you are – Mirjam Gootjes”

IMG_7036Mirjam (mirjamgootjes.nl) gelooft in geïntegreerde Marketing | Communicatie. Waarbij de mens centraal staat, zowel intern – werken met een geïntegreerd team mensen – als extern richting je doelgroep. Zit zelf in een transitiefase. Van een traditioneel marketing communicatieprofessional naar een meer op mensen gerichte contentmarketeer. En herkent dit transitieprobleem, naar deze nieuwe marketingvorm, bij vele organisaties.

Met haar open, nieuwsgierige en nuchtere karakter vertelt ze haar persoonlijke verhaal. En deelt de ervaring die ze als (interim) Integrated campaign manager heeft opgedaan bij Philips Consumer Lifestyle. Waar ze de ‘award winning & big, bigger, biggest integrated campaign ever’ heeft mogen begeleiden vanuit het Global Marketing team van PersonalCare. Een interessante case… Zowel persoonlijk als marketing technisch.

Marjolein Poot

Marjolein Poot, Manager Social Media bij Aegon Nederland, heeft jarenlange ervaring met social media. De onderwerpen die zij aan bod laat komen, zijn o.a.:

  • Hoe organiseer je social media in je organisatie
  • Hoe verklein je de afstand tot je klant
  • Hoe kun je inspelen op de actualiteit
  • Cases uit de praktijk

Marjolein Poot Marjolein Poot is een gepassioneerde social strateeg. Zij is verantwoordelijk (geweest) voor de online strategie bij Hi en KPN en is momenteel aan de slag binnen Aegon. Ze  heeft ervaring met opzetten van social media activiteiten en de bijbehorende changemanagement in organisaties, reputatiemanagement, het uitrollen van campagnes, en is  momenteel bezig met de transitie van Social Marketing naar Social Business. Daarnaast maakt zij deel uit van de IAB Taskforce Social.

 

 

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Mirjam Gootjes
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Marjolein Poot
20:45 uur – Borrel 22:00 uur – Einde


Dinsdag 24 Februari 2015

Onderwerpen: Online marketing & Social business

Spreker: Wouter Kleinsman (online marketingstrateeg)
Spreker: Jochem Koole (onafhankelijk social business strateeg)

Locatie: Brandpunt (Reigerstraat 16 te Breda).
Inschrijven: [Gratis!] via Eventbrite

Ik help u bij het vinden van uw doelgroep, deze te verstaan, aan te spreken en te beïnvloeden. – Wouter Kleinsman

wouter


Wouter deelt zijn kennis via verschillende blogs, zoals Wouter Kleinsman, Twittermania en Likeconomics. Hij verzorgt inspirerende seminars voor congressen en bedrijven en geeft trainingen. Dit alles om bedrijven te helpen bij het bieden van die ervaring die bij hun doelgroepen past.

 

Ik geloof er sterk in, dat mensen uiteindelijk het verschil maken. – Jochem Koole

Jochem helpt jou echte waarde te creëren voor jouw B2B organisatie via sociale media. Hij denkt en/of werkt graag met je mee, om te bepalen op welke manier jochemde mensen binnen jouw organisatie de relatie met hun doelgroep(en) kunnen versterken met behulp van content en online middelen.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Wouter Kleinsman
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Jochem Koole
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde