SMC076 komt dinsdag 29 november 2016 weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Op dinsdag 29 november staat SMC076 in het teken van social betalen, digitale pop-up stores en wijnproeven. Sprekers Bas Kruijssen en Jet Stoop vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Onderwerpen: social betalen, digitale pop-up stores en wijnproeven. Sprekers: Bas Kruijssen (Black Hole recordings) en Jet Stoop (Mijnwijnplein.nl)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Bestel je ticket!

Bas Kruijssen
Bas is New Media & Marketing Manager Black Hole Recordings (Blushuis 2.11) en oprichter van Kwettr.

Kwettr is zojuist door Accenture Innovation uitgeroepen tot meest innovatieve bedrijf van Nederland. Kwettr maakt en verhuurt digitale pop up stores waar mensen uitsluitend met social media data kunnen betalen. Bijv. een like, tweet of snap in ruil voor een liedje of een kortingscoupon.

Bas brengt interessante cases, in relatie tot relatiemanagement en social media, over het oprichten van (digitale) pop-up stores waar mensen sociaal betalen (met een like of tweet).

Jet Stoop

Jet Stoop is eigenaar van MijnWijnPlein.nl. Zij importeert samen met haar partner karaktervolle biologische en biodynamische wijnen van lokale Franse wijnboeren.

Op MijnWijnPlein.nl vind je deze stuk voor stuk unieke wijnen van wijnboeren met passie voor wijn! Een passie, die zij deelt met haar wijnboeren. Dit heeft geresulteerd in een assortiment heerlijke wijnen.

Ontspannen genieten van karaktervolle wijn is de visie de Jet wil uitdragen in Nederland. Daarnaast geeft ze je graag advies over de wijnen, of gaat zoek voor jou naar een passende wijn bij een gerecht.

Sluit je ogen en denk aan de lekkerste wijn. Beleef het moment van een ware winetasting in het Blushuis en proef de passie van karaktervolle Franse wijnen.

Programma

19:00 uur – Inloop
19.30 uur – Voorstellen team SMC076
19:35 uur – Spreker 1: Bas Kruijssen
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Jet Stoop
20:45 uur – Winetasting & Netwerkborrel
22:00 uur – Einde

SMC076 komt dinsdag 27 september 2016 weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Op dinsdag 27 september staat SMC076 in het teken van Social Media Marketing Summit & Social Media Week. Sprekers Heiko Hartsuijker en Maarten Reijgersberg vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Onderwerpen: nog te doen. Sprekers: Heiko Hartsuijker (Social Media Marketing Summit) en Maarten Reijgersberg  (RauwCC)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Bestel je ticket!

Heiko Hartsuijker

Social Media Marketing Host en ambitieuze ondernemer. Heiko bedacht het grootste Nederlandse young social media marketing event: de Social Media Summit. Dit deed hij om mensen zoals jij te motiveren om te starten met het creëren van geweldige content, het inzetten van marketing en branding van hoog niveau, zodat je meer geld kunt verdienen.

Vóór dit event heeft hij zijn baan als social media manager bij Defensie opgezegd, deed hij commerciële marketing ervaring bij Maximum en kreeg hij als freelance content creator duizenden euro’s beloofd, die hij echter nooit terug heeft gezien. Met dit event jaagt Heiko nu zijn droom om mensen te helpen succesvolle marketeers en ondernemers te worden.

Maarten Reijgersberg

Voor Maarten Reijgersberg zijn social media een vanzelfsprekend onderdeel in zijn dagelijkse bestaan geworden. Zo vanzelfsprekend, dat hij er niet eens meer bij stil staat dat hij er pas zo’n 7 jaar actief op is. Reijgersberg runt het Rotterdamste socialmediabureau met de naam RauwCC en dus vormen sociale media een groot deel van zijn dagelijkse bezigheden. Niet heel verwonderlijk dus dat juist Reijgersberg het internationale social media-evenement Social Media Week naar Nederland wist te halen.

Reijgersberg kwam met het evenement in aanraking toen hij in 2011 in New York was en daar eigenlijk bij toeval bij een van de sessies van de Social Media Week terecht kwam. Die sessie maakte zo’n indruk dat het bij hem ging kriebelen om een dergelijk evenement in Nederland te organiseren. Het duurde tot 2014 voordat hij ook anderen enthousiast genoeg kreeg om het daadwerkelijk van de grond te krijgen op Nederlandse bodem.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Heiko Hartsuijker
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Maarten Reijgersberg
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde

SMC076 komt 21 juni 2016 weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Op dinsdag 21 juni staat SMC076 in het teken van bruisende campagnes & online luisteren. Sprekers Danny Steigerwald en Natalie Anceaux vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Onderwerpen: Campagnes & online monitoring. Sprekers:  Danny Steigerwald en (obi4wan) en Natalie Anceaux (Anceauxmarketing)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Bestel je ticket!

Danny Steigerwald

Danny Steigerwald is een jonge, energieke en eigenzinnige stuiterbal met een voorliefde voor spreken over social, social business en uiteraard online monitoring & webcare. Interactie, jong & enthousiast, humoristisch met echt leerfactoren, kracht van aansporen tot actie! Humor vind ik ontzettend belangrijk, wist je dat leren makkelijker gaat als je het combineert met humor? Weg met de saaie spreker, welkom Danny!

Tijdens de bijeenkomst van SMC076 neem ik je mee in de wereld van online luisteren, reageren en activeren. In mijn optiek slaan helaas veel mensen het eerste woord van “Social Media” vaak over. Laten we weer de conversatie aangaan en social back to basic brengen. Social Media is een uiterst geschikt om business te draaien, tijdens de SMC076 is het onderwerp dan ook; “Luisteren is het nieuwe roepen”

Natalie Anceaux

Natalie is eigenaar en marketing strateeg van en bij het full- service marketingadviesbureau ‘Anceaux Marketing’.

Zij is een senior marketing specialist, die 11 jaar ervaring heeft op gedaan binnen nationale en internationale bedrijven als Shell. Het ondernemerschap is altijd een grote droom geweest, die ik sinds november 2014 werkelijkheid heb gemaakt. Missie van Anceaux Marketing: ‘Campagne- en brandmanagement laten bruisen met een continue stroom van opdrachten, inkomsten en tevreden klanten.’

Hoe werken wij aan die missie? Door uw merk te bouwen met een eigen ontwikkelend model, de merkbelofte, waarmee uw merk groot wordt. Door marketing campagnes op te zetten waarmee u uw merk versterkt, potentiële klanten binnenhaalt en uw achterdeur sluit. Waarmee we andere disciplines binnen uw bedrijf onderdeel gaan maken van het succes, want marketing staat nooit alleen binnen een organisatie. Iedereen moet die boodschap voelen en uitdragen.

Waarbij creatief naar de marketingmix wordt gekeken, met online en offline kanalen, waar uw doelgroep zich ook maar bevindt. Om uw concurrent voor te blijven.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Danny Steigerwald
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Natalie Anceaux
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde


 

SMC076 komt 19 april 2016 weer bij elkaar! Schrijf je hieronder in!

Op dinsdag 19 april staat SMC076 in het teken van Pinterest, Facebook & Instagram. Sprekers Maarten Bierman en Vianne Scharloo vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Onderwerpen: Pinterest, Facebook & Instagram. Sprekers: Maarten Bierman (The Pinfluencers) en Vianne Scharloo (red carpet social media)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Bestel je ticket!

Maarten Bierman

Maarten Bierman is een ondernemende professional met meer dan 15 jaar ervaring in de ICT. Hij is daarnaast een een expert in sociale media en dan met name Pinterest. Hij transformeer plaatjes in getallen en getallen in business intelligence en strategie en weet (bijna) alles van dit platform. Samen met zijn twee collega’s runt hij The Pinfluencers, Nederlands eerste en enige marketing bureau gespecialiseerd in Pinterest.

Zijn ambitie is om meer bedrijven kennis te laten maken met dit prachtige en zeer effectieve platform. Hij heeft van jongs af aan een fotografisch geheugen gehad. Als kind won hij altijd met Memory spelen. Je weet wel, dat spel waarbij je steeds twee kaartjes met hetzelfde plaatje bij elkaar moet zoeken. Het verbaast hem niet dat hij als volwassene uiteindelijk zo gefascineerd is door de kracht van beelden op het internet.

Vianne Scharloo

Vianne Scharloo is eigenaar van Red Carpet Social Media. Met een team van jonge enthousiast community managers, content marketeers en advertising specialisten onderhoudt zij de social media kanalen van nationale en internationale klanten. Zelf trekt ze er veel op uit om bedrijven te ondersteunen met strategische plannen en creatieve concepten.

Resultaat behalen met social media is het speerpunt binnen Red Carpet en met gebruik van diverse toolings, wordt het resultaat op de voet gevolgd. In haar presentatie laat ze zien hoe je middels Facebook en Instagram keiharde resultaten kunt halen voor jouw merk of organisatie en hoe je deze kunt volgen.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Maarten Bierman
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Vianne Scharloo
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde


 

Op dinsdag 23 februari staat SMC076 in het teken van social community & content. Sprekers Esther Vogel en Maurice Smit vertellen je alles over deze twee onderwerpen.

Eerstvolgend event:

Dinsdag 23 februari 2016

Onderwerpen:Onderwerpen: community & content. Sprekers: Esther Vogel (Somention) en Maurice Smit (Keaton online marketing)

Locatie: Blushuis.

Inschrijven:

Schrijf je in!

Maurice Smit

Maurice Smit is een sales- en marketing man in hart en nieren. Door de opkomst van Youtube realiseerde hij zich dat zijn vak als verkoper een drastische verandering zou gaan doormaken. Hij besloot om alle online ontwikkelingen op de voet te volgen zodat hij mee kon blijven praten met de IT’ers. Nadat hij in 2013 een Engelse website ‘coast to coast’ in America op de eerste pagina van Google wist te krijgen, richtte hij zijn eigen online marketing bureau op. Nu helpt hij ondernemers en bedrijven aan meer tevreden klanten.

Om zijn eigen woonplaats een positieve impuls te geven lanceerde hij in de zomer van  2012 de Facebookpagina/Rockanjeaanzee. Dat groeide uit tot een zeer succesvol online platform dat jaarlijks meer dan een half miljoen hits weet te genereren. In zijn keynote laat hij zien hoe je met de juiste content geheel organisch drie tot zes keer het aantal volgers kunt bereiken. Ook laat hij zien hoe hij onlangs in 48 uur bijna 9% meer volgers kreeg zonder een cent te betalen aan Facebook.

Esther Vogel

Esther werkt bij Somention met veel plezier binnen een energiek en jong team als Strategy manager B2C. Op het kantoor in Amsterdam begeleidt zij de Online Professionals, houdt zij zich bezig met sales en verzorgt zij strategische plannen, concepten en online content voor veel merken en bedrijven.

Leergierig als zij is, verdiept zij zich graag in ontwikkelingen van de online markt. Esther is ondernemend en zoekt graag uitdagingen in het verleggen van haar eigen grenzen. Waardevolle nieuwe connecties gaat zij nooit uit de weg.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Martijn Baart
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Maaike Gulden
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde