SMC Presenteert Geïntegreerde marketing en online strategie - Social Media Club Breda #SMC076
621
single,single-post,postid-621,single-format-image,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

SMC Presenteert Geïntegreerde marketing en online strategie

social-7

SMC Presenteert Geïntegreerde marketing en online strategie

SMC076 komt 21 april weer bij elkaar!

Schrijf je hieronder GRATIS in!

[fancybox title=”Let OP!” bg_color=”#575757″ font_color=”#FFFFFF”] 2/3e van de kaarten is al weg! [/fancybox]

Dinsdag 21 April 2015

Onderwerpen: Geïntegreerde marketing en online strategie

Spreker: Mirjam Gootjes (geïntegreerde marketing) Spreker: Marjolein Poot (online strateeg)

Locatie: Blushuis. Gratis inschrijven:

Mirjam Gootjes

“Mijn persoonlijke motto: It’s not WHAT you offer, it’s WHO you are – Mirjam Gootjes”

IMG_7036Mirjam (mirjamgootjes.nl) gelooft in geïntegreerde Marketing | Communicatie. Waarbij de mens centraal staat, zowel intern – werken met een geïntegreerd team mensen – als extern richting je doelgroep. Zit zelf in een transitiefase. Van een traditioneel marketing communicatieprofessional naar een meer op mensen gerichte contentmarketeer. En herkent dit transitieprobleem, naar deze nieuwe marketingvorm, bij vele organisaties.

Met haar open, nieuwsgierige en nuchtere karakter vertelt ze haar persoonlijke verhaal. En deelt de ervaring die ze als (interim) Integrated campaign manager heeft opgedaan bij Philips Consumer Lifestyle. Waar ze de ‘award winning & big, bigger, biggest integrated campaign ever’ heeft mogen begeleiden vanuit het Global Marketing team van PersonalCare. Een interessante case… Zowel persoonlijk als marketing technisch.

Marjolein Poot

Marjolein Poot, Manager Social Media bij Aegon Nederland, heeft jarenlange ervaring met social media. De onderwerpen die zij aan bod laat komen, zijn o.a.:

  • Hoe organiseer je social media in je organisatieMarjolein Poot
  • Hoe verklein je de afstand tot je klant
  • Hoe kun je inspelen op de actualiteit
  • Cases uit de praktijk

Marjolein Poot is een gepassioneerde social strateeg. Zij is verantwoordelijk (geweest) voor de online strategie bij Hi en KPN en is momenteel aan de slag binnen Aegon. Ze heeft ervaring met opzetten van social media activiteiten en de bijbehorende changemanagement in organisaties, reputatiemanagement, het uitrollen van campagnes, en is momenteel bezig met de transitie van Social Marketing naar Social Business. Daarnaast maakt zij deel uit van de IAB Taskforce Social.

 

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Mirjam Gootjes
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Marjolein Poot
20:45 uur – Borrel 22:00 uur – Einde

No Comments

Post A Comment