SMC presenteert: Van social media naar social business en social monitoring. - Social Media Club Breda #SMC076
540
single,single-post,postid-540,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

SMC presenteert: Van social media naar social business en social monitoring.

smc-1-slider

SMC presenteert: Van social media naar social business en social monitoring.

Op dinsdag 25 November staan er opnieuw twee interessante sprekers voor je klaar tijdens SMC076. 

Schrijf je nu gratis in via deze Eventbrite link!

Ernst Jan Bos vertelt ons deze avond dat social business niet om techniek draait maar om mensen. Herken de vragen die er leven, zowel intern bij een bedrijf als bij de doelgroep. Los deze vragen op en geef ze eigenlijk meer als dat ze verwachten. Toon en geef betrokkenheid en dan zullen er waardevolle relaties ontstaan. Geef de content die ze helpt en niet alleen die verkoopt.

Rob Oostdam is een vrije denker, met een bulk aan ervaring op Communicatie-gebied. Oude media, nieuwe media… Rob IS media. Met speels gemak legt hij nieuwe verbanden. Hij geeft, wat hij heeft. En, dat is – naast een enorme expertise – vooral passie. 100% passie, die hij sans gêne deelt. “What you see, is what you get!”, is het adagium bij Rob. Yet you get more. A lot more! In zijn huidige positie staat social media centraal. Centraal als kanaal om te komen tot nieuwe verbanden ter ondersteuning van innovatie op het vlak van nieuwe energie en social media.

Uiteraard is er ook weer de gelegenheid om gebruik te maken van onze zeepkist. Wil je hiervoor in aanmerking komen? Mail dan naar info@socialmediaclubbreda.nl of zend ons een berichtje via @smc076. Graag tot ziens op dinsdag 25 November!

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Ernst Jan Bos, Demandagromarketing
20:00 uur – Pauze, zeepkist
20:15 uur – Spreker 2: Rob Oostdam, mc-advisory
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde

No Comments

Post A Comment