SMC076 presenteert: Inbound marketing en monitoring
391
single,single-post,postid-391,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

SMC076 presenteert: inbound marketing en monitoring

SMC076 presenteert: inbound marketing en monitoring

Op woensdag 25 Juni staan er opnieuw twee interessante sprekers voor je klaar tijdens SMC076.

Edwin Vlems geeft een presentatie over Inbound Marketing en hoe je dat in de praktijk toepast. Om uit te leggen wat Inbound Marketing is citeert hij Craig Davis: “We have to stop interrupting people with what they are interested in, and BE what they are interested in”. Of concreet: op Youtube niet het reclamefilmpje maken wat iedereen irriteert, maar juist het filmpje waar men naar op zoek was. Met treffende filmpjes en concrete voorbeelden uit de praktijk laat Edwin zien dat dit niet de zoveelste hype is, maar een 180 graden omslag in het marketingdenken.

Tweede spreker is Martijn Rijk. Hij neemt ons mee in de ins and outs over het monitoren van je social media kanalen en hoe je het beste uit deze gegevens kunt halen. Martijn is social sales enthusiast. Hij werkt onder andere voor HowAboutYou, ContactCenterNL en met OBI4wan. Martijn, online sinds 1997, is ondernemer en verbinder. Hij is één van de founders van Social Media Club Breda, organiseert mee aan TEDxBreda en is initiatiefnemer van AcademyZuid.

Uiteraard is er ook weer de gelegenheid om gebruik te maken van onze zeepkist. Wil je hiervoor in aanmerking komen? Mail dan naar info@socialmediaclubbreda.nl of zend ons een berichtje via @smc076. Graag tot ziens op 25 Juni!

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Edwin Vlems, Marketingfacts
20:00 uur – Pauze, zeepkist
20:15 uur – Spreker 2: Martijn Rijk, OBI4wan
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.