Social media webcare in E-Travel & Hoe haal je in 2018 alles uit Faceook?

De eerste Social Media Club meeting van dit jaar was een groot succes!
Nog even en de tweede meeting komt er alweer aan, 27 maart is het zover!
Voor deze meeting hebben we twee interessante sprekers:

Jeroen Vinkesteijn

Tijdens deze presentatieĀ deelt Jeroen zijnĀ resultaten van een uitgebreide test bij 100+ bedrijven (vooral toerisme, hospitality, leisure) over hoe zij reageren op concrete vragen en op posts op social media. Voor het 4e jaar op rij is gekeken naar responsiveness, reactietijd en de inhoud van de antwoorden. De test is gedaan op Facebook, Instagram en Twitter met vrij dramatische resultaten. Social media care is in de praktijk nog steeds een erg lastig. Het onderzoek levert ook een aantal algemene benchmarks op rond volgers, aantal posts, terugvolgen etc.

JeroenĀ VinkesteijnĀ is eigenaar vanĀ Creative Masters, marketing bureau voor innovaties en productconcepten. HijĀ heeft veel ervaring in toerisme en recreatie (VNU -Sanoma- reizen, ANWB, RCN campings et cetera).Ā Ook is Jeroen docent en onderzoeker aan de NHTV Breda, vooral op het gebied van internet, social media en simulaties zoals Emerald Forest Hotel. Jeroen is auteur van Social Media-To-Go! en eMarketing-To-Go!, is spreker en geeft trainingen.

Peter Minkjan

Je bent net als vele duizenden andere Nederlandse merken zakelijk actief op Facebook. Je bedenkt mooie posts maar ziet het organische bereik teruglopen. Je weet dat je haarscherp kan adverteren en wellicht doe je dat ook al regelmatig met mooie resultaten. Toch vraag je je af of er nĆ³g meer rendement te behalen valt. Haal je er alles uit wat er in zit? En hoe ga je om met de laatste wijzigingen van Facebook?

In deze presentatie deelt Peter Minkjan zijn strategie om Facebook effectief in te zetten. Ook deelt hij vele praktische tips om direct meer bereik, interactie, sales en leads te genereren en handige tools die jou helpen om dit te bereiken. Ook als je geen groot budget hebt. Na afloop weet je precies hoe je juist in 2018 meer resultaat uit Facebook kan halen.

Peter MinkjanĀ is oprichter vanĀ Likeconomics, een netwerk van Facebook & Instagram-marketingspecialisten, en actief als strateeg en adviseur op het gebied van social advertising & content. Al sinds 2010 is hij bezig met het ontdekken en benutten van de zakelijke mogelijkheden die Facebook biedt. Hij helpt tegenwoordig meerdere grotere merken (waaronder RTL, de Bijenkorf & SnappCar) en verschillende bureaus om Facebook en andere sociale media zakelijk succesvol in te zetten. Tevens is hij een fervent blogger voor meerdere sites waaronder Marketingfacts en Emerce en is hij auteur van het boek ā€˜Scoren met Facebook Marketingā€™. Ook organiseert hij het Congres Facebook Marketing in de Jaarbeurs Utrecht dat in juni voor de vijfde maal plaats vond en meer dan 400 bezoekers trok.

About the Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *